Co mnie skłoniło znowu do pisania ?

Ano tak jakoś mnie naszło. Ostatnio dużo się działo w moim prywatnym życiu no i pisanie jakoś znowu zaczęło przynosić mi radość. Tak więc trochę z archiwum najpierw będzie a potem na bieżąco.

Może tak dla wyjaśnienia co to za osoby wokół mnie zgromadzone. To jest zespół radia tutejszego, które bardzo lubię słuchać bo jest jakby najmniej Ozzie. Człowiek przyzwyczaił się do że  tak się wyrażę europejskiego stylu prowadzenia radia a dla mnie zawsze była Trójka i Marek Niedźwiedzki, więc czym skorupka za młodu itd.

Osoby te to główny prezenter Christian, Jack i Patsy. Trójka prowadząca poranne radio. No i te piosenki z lat 80, 90 to było coś co nie wróci i nie ma po co bo jest ciągle grane i doskonałe.

Jako zagorzały fan pojechałem dwa razy na Chrystiana występy i jako, że jestem kurde dosyć charakterystyczny i bardzo wkurzający z tym skuterem bo trzeba mi wszystko odsuwać i robić miejsce łatwo mnie zapamiętać. No nie wspomnę skromnie o moim czarnym poczuciu humoru hehe.



Taka więc udało mi się zrobić raz z nimi zdjęcie pomimo że kolejka była ogromna to jak mnie zobaczyli to oczywiście szybciutko znalazłem się na planie zdjęciowym.

Ot mała rzecz a cieszy.




  

Komentarze

Popularne posty