Nie było Polsat News ;-(

Wczoraj (4.05.2012) akurat miałem trochę wolnego koło 4 po południu i postanowiłem łyknąć dawkę depresji i obejrzeć znowu Polsat News jaki nam tu retransmitują na SBS2 kanale. Włączam telewizor (no musiałem poczekać ze dwie minuty zanim się rozgrzał bo wiadomo w AU mamy starą technologię jeszcze), pojawił się ekran i... NIE MA Polsat News (aż mi ciary przeszły po plecach to tak jak nie było teleranka pewnej chłodnej zimowej nocy) i informacja, że ponieważ wiadomości nie zostały dostarczone, wiec SBS przeprasza i podali pogodę i piękne zdjęcia z Europy i Bliskiego Wschodu (na coś te pieniądze za ropę idą nie?), uff na szczęście generał się nie pojawił ;-)

Zastanawiałem się trochę co to znaczy nie dostarczone, w dobie telewizji cyfrowej w Polsce (no tu wiadomo analog ciągle) jest to zrozumiałe, że z racji święta 3 Maja, nie było nikogo chętnego, coby ten sygnał przerobił na analog i wysłał taśmę samolotem, wiadomo dużo zachodu a i Polonia bez wiadomości przeżyje. 

W zastępstwie obchodów 3 Majowych zdecydowałem się na obchody 4 Maja. A co też jest ważne międzynarodowe święto a nawet powiem więcej miedzy galaktyczne ;-))

Tak to dzień Star Wars!! I hasło: Niech 4 Maja będzie z Tobą, pojawiło się w eterze. (hhmm po angielsku brzmi to lepiej i jestem słaby z tłumaczenia: May the 4th be we You.);-))
Zawsze się znajdzie coś do obchodzenia (np. słup). Dla tych co są fanami i przeciwnikami tego filmu załączam kartkę ze wspólnego grillowania. (I kto mówi że zawsze trzeba się bić, BBQ łagodzi obyczaje ;-)), czyż nie?



Komentarze

Popularne posty