W końcu przyszło lato

Ta wiosna i początek lata były wyjątkowo zimne, jeszcze tydzień temu było ledwo 15C, ale w końcu przygrzewać zaczęło i jak ja nie toleruję za dobrze opałów to z radością się zaczynam wypiekać. Czas tak szybko przeleciał przez ten  szał świąteczno-noworoczny, że teraz mam czas dopiero nacieszyć się tym co się w tamtym okresie wydarzyło. To tak po krótce, znowu upiekłem mój jak to się mówi pokazowy sernik a nawet dwa, bo jak narobiłem go to okazało się że w blachę nie w chodzi tylko w dwie. Niby nic wielkiego, ale dla mnie osiągniecie, a do kawki był wyśmienity. 
Prezentów było tyle, że do tej pory jeszcze niektóre nie otwarte, chyba trzeba przemyśleć na przyszłość i kupować jeden duży, no może dwa mniejsze ;-). W tym roku dobrze zaplanowaliśmy skypowanie i dzięki temu nie spędziliśmy świat przy komputerze. Jak się chce to można.
Sylwester powitał nas  na nasze ulubionej lokalizacji czyli plaży w Brighton North. Było cudownie tylko 24C, perfekcyjna bezwietrzna pogoda. Dobrze, że czasami takie dni się trafiają. Oto parę ujęć.

Przygotowania pełną parą

Mewy przyglądały się temu z zaciekawieniem, jakieś żarełko pewnie będzie ;-)

Niektórzy pośpiesznie wracali z prowiantem.
Unikatowe zdjęcie, ostatni zachód słońca w 2013 roku.
No fajerwerki tradycyjnie mi nie wyszły, bo rączka się trzęsła ;-)

Ale już mamy 10 dzień nowego roku i nie ma co się rozczulać nad tym co było. Dużo atrakcyjnych wydarzeń w nadchodzących 2 miesiącach. Tradycyjnie mamy teraz masę tenisa, F1, ale będzie też olimpiada zimowa, która zapowiada się interesująco. Oczywiście nie u nas ;-), ale jak pisałem Ozzi ostro trenowali na ... piachu, zobaczymy co pokażą. Poza tym to może być ciekawe wydarzenie ;-).




Nie wiem czy ustanowiliście sobie jakieś noworoczne postanowienia, mam nadzieję, że tak bo warto siebie postanawiać a potem być rozczarowanym ;-). To przypomina o ludzkiej ułomności hehe.
 Ja tez sobie postanowiłem, że chociaż raz w miesiącu jakiś wpis wykonam oraz że nie będę się za dużo interesował co tam w świecie tylko lokalnie życie spróbuję skoncentrować ;-), w końcu po to na to zadupie przyjechaliśmy.

 



Komentarze

  1. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, spelnienia marzen, duzo zdrowia, usmiechu i optymizmu kazdego dnia. U nas sniegu po pas wiec z zazdroscia spogladam na zdjecia sloneczne i plazowe :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki, trzymajcie sie cieplo. Badz dobrej mysli za 6mc u Ciebie tez bedzie lato.

      Usuń

Prześlij komentarz

Bądź człowiekiem i pisz co ci na sercu leży. Nie klnij, dyskryminuj i po prostu nie bądź człowiekiem.

Popularne posty