Blog roku 2012



Wróciłem z wakacji i zgłosiłem się do konkursu bloga roku jako bestia niesłychanie egoistyczna i zapatrzona w samoprogramowy ;-)). Generalnie zrobię parę zmian w moim blogu, ale to potem teraz muszę zadbać o promocję i oczywiście wygranie tego zaszczytnego i utytułowanego konkursu ;-)). Trzeba zacząć nowy rok od jakiegoś sukcesu nie ?Głosujcie więc stadnie, a jak nie wygram to za rok się znowu zgłoszę hehe. 



Trochę namieszałem ale to przez te zmiany, które chce wprowadzić, czyli wrócić to bardziej tradycyjnego szablonu (ten nadal tymczasowy), bo się ma więcej kontroli nad tym, nie będzie reklam, bo i po co wam zaśmiecają ekran a ja i tak bogaty już jestem (w doświadczenia  życiowe ;-)). Głosowanie chyba zaczyna się od 24 stycznia i trzeba wysyłać smsy, TU są zasady konkursu. Jeszcze mnie muszą zweryfikować (czyżby cenzura ;-)). 

Komentarze

  1. Może to dziwnie zabrzmi - ale chciałem zagłosować, klikam link i... co dalej?? Nie widzę tu dalej żadnego "głosuj" :(
    Głosuję szczerze, bo przyjemnie się czyta jak już gdzieś zaglądam to tutaj chętnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miewam problemy z czytaniem bloga.Czesto mi sie zawiesza i nie idzie dalej. A lubie :-)Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. A ten nowy uklad Ci sie zacina czy ten stary?

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej ta poprzednia wersja bo teraz jest ok.Piekna pogoda u was.Tylko pozazdroscic.U nas szaro, buro i ponuro.

    OdpowiedzUsuń
  5. To dobrze dlatego zmienilem na zwykly szablon. Co do pogody no to lato jest wiec powino byc ladnie, ale w zime jak zrobie to samo zdjecie to mozna nie poznac roznicy, no moze ludzie bardziej poubierani bo zimno ;-))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bądź człowiekiem i pisz co ci na sercu leży. Nie klnij, dyskryminuj i po prostu nie bądź człowiekiem.

Popularne posty