Połaczenie z ....

Postanowiłem się połączyć ale nie z zaświatami tylko z profilem z Google. Nie wiem co z tego wyjdzie ale nie będę już pisał jako Eskimos, tylko po prostu Marcin, cześć wam wszystkim !  Miło się poznać.

To taki mały prezent z okazji byłego już dnia Niepodległości Polski. Trochę mnie ten dzień natchną zadumą, tylko błagam nie piszcie mi znowu jaka ta Australia jest okropna itd. 
Myśli poszły mi kierunku Polski (bo wiadomo Australia to zniewolony kraj przez żydo-komunę i wujka Sama i królową więc tu nie ma co się wypowiadać ;-)).  Natomiast Polska cieszy się ... no właśnie czym się cieszy? 


Nie wiem bo już tam mnie nie ma, ale pewnie jest świetnie bo Unia dała masę kasy to chyba pobudowało się parę fajnych willi z basenami (szkoda że trzeba kryte bo zimno w Grecji to mają fajnie ciepełko). Ludzie na ulicach się do siebie uśmiechają, pozdrawiają itd. 
Wdrożono nowoczesne systemy obsługi klienta, nawet do ZUS można e-maila napisać (a co udało mi się) i dostałem nawet odpowiedź. Szukałem składek bo jakoś nie wpłynęły,  a korporacja w której pracowałem składki płaciła bo mam dowód. Pani z Zus odpowiedziała, podchwytliwym pytaniem, a gdzie były płacone te składki? 
No i mnie zamurowało, nie rozumiem już j. polskiego, jak to gdzie do ZUS a była inna możliwość? Na co już nie dostałem odpowiedzi. Ale nie czepiajmy się instytucji, wszędzie mają one swoje wady i wady.

Zastanawiałem się czy Polska w ogóle odzyskała kiedyś niepodległość po rozbiorach, czy to tylko pozory były. Mieliśmy za mało czasu aby się obyć jako naród z naszym lekko przechlapanym położeniem na mapie (to dlatego teraz wyjechałem na zadupie, przemarsz wojsk mi nie grozi ;-)).
Pamiętam jak spadł TEN samolot, to pomyślałem no tak teraz wypowiemy wojnę Rosji i .... No właśnie i co ? (no mógłbym dostać wizę jako uchodźca z terenów wojennych, ale to było za egoistyczne, hehe).  Minęło trochę czasu a ta sprawa nadal męczy naród i będzie męczyć bo taki jest cel matki Rosji aby nas męczyć. Dlatego jak tu słyszę rosyjski język to ciarki mnie przechodzą, choc może to są Ci Rosjanie co są "dobrzy"? Jakoś zawsze Ci co myślą o Polsce giną (Katyń, Cesna z generałami lotnictwa, Smoleńsk). Ale my twardzi jesteśmy, jeszcze Mesjaszem narodów będziemy, rany, tu kurde trzeba o swoje walczyć. Cały świat ma problem bo chce być zjednoczony, ale pod warunkiem że my będziemy jednoczyć (tzn. my to Chiny, USA, Niemcy a może Rosja a może Muzułmanie itd.).  Mam nadzieję, że wkrótce przylecą kosmici i będziemy mieli wspólnego wroga to zawsze jednoczy ;-)

Niezły jest kocioł narodowościowy w AU, daje przegląd co pewne nacje sobą stanowią jak się rozpychają, czy też zamykają w swoich dzielnicach. To taki świat w pigułce, jeden z ostatnich eksperymentów Brytyjczyków nad stworzeniem państwa efektywnego. Jak każdy eksperyment nieraz wymyka się z pod kontroli tak i AU też ma zapędy oddzielenia się od macierzy, może niedługo będziemy mieli swoje marsze niepodległości hehe. Ech a miało być tak pozytywnie, narodowo, niepodległościowo i w ogóle.  Nie będę tematu już ruszał bo jako emigrant to wiadomo zdrajca ojczyzny jestem, choć jak patrzę jak starsze pokolenie emigrantów obchodziło ten dzień tutaj to się zastanawiam czy patriotyzm jest w człowieku, czy to tylko postawa na pokaz aby wydrzeć mordę?

Komentarze

  1. Postawa na pokaz żeby wydrzeć mordę. Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielu z tych najstarszych emigrantow pojecia nie ma jak Polska i zycie w niej obecnie wyglada.Demonstruja pokazujac sobie nawzajem ten "patriotyzm".

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, mieszkam w Australii i dopowiem ze i australijscy patrioci sa rowniez od darcia geby. ozi ozi ozi oj oj oj!!!!! to nie ma nic wspolnego z ich przywiazaniem do kraju bo oni nie posiadaja takich uczuc. To co tu panuje to czyta 100 procentowa komercha. Kasa kasa i zachlannosc, kto z nich mysli o kraju w ktorym mieszka? odp. nikt. Jerzy.

    OdpowiedzUsuń
  4. No wlasnie patriotyzm to szerokie i ciekawe zagadnienie i nie wiem czy moze nie powinno byc juz lekko "przestarzale", zyjemy w globalnej wiosce (z przewaga na wioske oczywiscie ;-)). I jak nas obcy zaatakuja to bedziemy patriotami Ziemi, ale na razie ja z radoscia wyniszczamy ;-)).

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bądź człowiekiem i pisz co ci na sercu leży. Nie klnij, dyskryminuj i po prostu nie bądź człowiekiem.

Popularne posty