Flinstone jest we mnie ;-)

Pamiętacie taki serial Jaskiniowcy (pewnie nie). Takich dwóch twardzieli z epoki lodowcowej wiedli szczęśliwe życie w stylu amerykańskim czyli praca, obiad i ... kręgle.


Profesjonalna kręgielnia z 20 torami. AMFBowling. Zdjęcia mi nie wyszły bo było trochę ciemno ;-)
Ostatnie dwa miesiące większość weekendów woziłem dzieci na urodzinowe party jakie tu sobie każde szanujące się Ozzi dziecko życzy sobie mieć, a raczej jego rodzic aby się pokazać ;-)).  Miejsc do wyboru jest dużo, niektóre są nawet całkiem fajne jak go-karty, laserowe wojny, zjazdy na nartach czy też wykonywanie ozdobnych mydełek. Do wyboru do koloru.
Mnie osobiście podoba się kręgielnia bo sam też trochę zabawy tam mam. Warto sobie rundkę zagrać i strącić parę kręgli.  Przyznam że kule są naprawdę ciężkie, ale dla dzieci są odpowiednio mniejsze, a dla bardzo małych dzieci (takich 4 latka) są wymyślone specjalne jakby tory do puszczania kuli. Generalnie każdy może mieć zabawę i dzięki temu widać, że Flinstone wiecznie żywy ;-). Takie kręgielnie są pobudowane z regały jedna na dzielnicę, coby tłoku za dużego nie było.

Dobrze że te party się już pokończyły bo teraz wchodzimy w sezon finałów Footy a potem konie, Mikołaj i Sylwester i kolejny rok z głowy. Nie ma czasu na zadumę tylko się bawić i wydawać kasę.
Choć widać duży strach w narodzie bo jednak nie wydają jak do tej pory, spłacają kredyty mieszkaniowe, karty kredytowe i w ogóle wydaje się, że to wszystko przez tą starą Europę, co wy tam wyrabiacie? ;-)), dajcie się ludziom bawić. 





Komentarze

  1. Myślałam, że to ja daleko do domu mam:)

    Napisałeś o Mikołajach...w Szkocji gdzie teraz mieszkam, sprzedawane są już od dwóch tygodni bilety na różne Xmas Party, w co niektórych lokalnych gazetach rysunki grubych czerwonych panów przewijają się stadnie:)

    PS. Zazdroszczę kręgli!! U siebie jeszcze nie zlokalizowałam:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak te kregle to fajna zabawa troche jednak kosztowna no ale raz kiedys mozna sobie pozwolic. Tu Mikolaje jeszcze nie szaleja ale pewnie niedlugo zaczna, jakos tak po Footy final sie zacznie.

    Moj dom jest juz tu wiec mam bardzo blisko ;-)).

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tego co wiemy to kryzys zawdzięczamy Stanom Zjednoczonym a nie starej Europie, tak na marginesie. Zdaje się że już ktoś się "pobawił" naszym kosztem:)A poza tym pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  4. He he obroncy EU sie odezwali, no fakt ze Grecy poszli do Goldmana po kase a Ci ich wydymali, zly Wujek Sam oj zly.
    Nie w tym problem jednak bo muzulmanska sila wykupuje swiat, a wszystko przez samochody, ze sa na benzyne i rope ;-)))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bądź człowiekiem i pisz co ci na sercu leży. Nie klnij, dyskryminuj i po prostu nie bądź człowiekiem.

Popularne posty