Przebudowuję bloga

Postanowiłem skoncentrować się na treści i trochę zmieniłem układ i silnik bloga na coś co się nazywa widokiem dynamicznym. Nie wiem czy wam się to podoba, a przede wszystkim czy da się lepiej czytać czy stara wersja była lepsza. Jeśli możecie to wypuście jakieś komentarze, jeśli nie napiszecie uznam że da się czytać co ma być najważniejsze.
Nie wiem czy u wszystkich ten nowy widok będzie działał, ale teraz pewnie wszyscy macie takie fancy komputery z 40-to rdzeniowymi procesorami ;-)), powinno być dobrze. Jednakże demokracja musi być i czekam na wypowiedzi.


Euro i Grecja w jednym, czyli bieda w Melbourne.

Komentarze

  1. Łysy siwiec27 lipca, 2012

    Więc da się to czytać, nie jest źle. Nie mam 40-tu rdzeni ale bez problemu daję radę. Proponuję to zostawić, jest troszkę nowocześniejszy ale to chyba nie jest źle, powiedziałbym, iż poprzednia odsłona była troszkę zbyt archaiczna.
    Po za tym wszystkie zmiany są dobre, bo zmuszają do działania.

    OdpowiedzUsuń
  2. No to jak na początek całkiem pozytywny komentarz,dzieki, tak ten stary układ był .. stary ale go lubiłem. Ten nowy jednak zaczyna mi sie tez podobac i nawet jednemu czytelnikowi ;-), To dobry początek zmian.

    OdpowiedzUsuń
  3. Blog wyglada duzo bardziej atrakcyjnie,a czyta sie latwo,bez problemu.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podzielam zdanie poprzedników

    OdpowiedzUsuń
  5. Może troche weselszy, myślałam, że źle coś kliknęłam i nie jestem tam gdzie chciałam być. Wygląda trochę jak strona z wiadomościami ale czy blog nie jest zbiorem wiadomości od piszacego. Jest nieźle:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A....i brakuje zakładek tematycznych

    OdpowiedzUsuń
  7. No tak wyglada troche jak gazeta, ale co tam, na gorze sa trzy zakladki i to bedzie wszystko wiecej tematow nie przewiduje ;-)). Dzikei za ocene krytycznym okiem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zmienilbym tylko czcionke na nowoczesniejsza/latwiejsza dla oka np. Calibri, Helvetica.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bądź człowiekiem i pisz co ci na sercu leży. Nie klnij, dyskryminuj i po prostu nie bądź człowiekiem.

Popularne posty